Treat me like a lady. Treat Me Like a Lady (Five Star song)

The Temptations

Treat me like a lady

Treat Me Like a Lady Dub Lady 3. She was raised in Tenafly, New Jersey, in a Jewish family. Treat Me Like a Lady Tough Mix 5:26 2. Treat Me Like a Lady Dub Lady 4. It was later nominated for a Grammy Award for rock and roll recording.

Nächster

Zoë Birkett

Treat me like a lady

Her father, Leo Gore, was a wealthy manufacturer of children's clothes and swimwear. Yeah, if you treat me right I'll be yours tonight Ah yeah. . I ran into you You were charming as hell But something about you is off I could tell Your superior looks got the best of me But I tried, yes I tried Believing or not I was calm and collective Didn't conceiving was overprotected But all that I wanted was easy to see And I tried, yes I tried You lied you lied You're calling me baby then brush me aside You lied you lied Treat me like a lady then brush me aside You came onto me I was under your spell I couldn't resist with your vous etes trés belle Not really inlove but obssesed you see And I tried yes I tried Ok, I see you totally decieve me And now I'm in mourning, I'm in black I am grieving I gotta take off I've had more than enough but I tried tried Get the embed code Anneke Van Giersbergen - Drive Album Lyrics1. Lesley Gore born Lesley Sue Goldstein, May 2, 1946 is an American singer. After high school, while continuing to work, Gore attended Sarah Lawrence College and studied English and American literature; she graduated in 1968.

Nächster

Ladies of Soul 2019

Treat me like a lady

If you gotta know how to treat me like a lady Even when I'm acting crazy Tell me everything's alright Dear future husband, Here's a few things You need to know if you wanna be My one and only all my life Hey, baby Dear future husband, Make time for me Don't leave me lonely And know we'll never see your family more than mine I'll be sleeping on the left side of the bed Open doors for me and you might get some kisses Don't have a dirty mind Just be a classy guy Buy me a ring Buy-buy me a ring, babe You gotta know how to treat me like a lady Even when I'm acting crazy Tell me everything's alright Dear future husband Here's a few things You need to know if you wanna be My one and only all my life Dear future husband, If you wanna get that special loving Tell me I'm beautiful each and every night That's right! However, the single wasn't a commercial success and only reached 54 in the. It sold over one million copies and was awarded a gold disc. Her record producer Quincy Jones, responsible for all her hits from 1963 to 1965, would later become one of the most famous producers in American music. It was their first single for their new record label,. Hey listen Feelings of mine don't matter As long as you are around, I feel good I feel good Don't let on about this love thing We can make it right I can make you feel Secrets I tell you, keep them Don't tell another I feel I can trust you Don't let me down You know it Ain't too polite To cheat on a lady If your word ain't no good if your word ain't no good Then I'll find another then I'll find another To treat me The way you should, all right yeah For me there's no other for me there's no other I'll guarantee you that I'll guarantee you that A good love is hard to find So treat me like a lady lady Like you know you should Try to understand understand How I feel for you Just treat me like a lady lady I show my love for you Can't you understand understand That my love is true Believe me Loving you comes so easy As long as I have you near I can watch you I can watch you Don't play around With my heart Don't get me wrong But I see your move Dealing me wrong, don't ever You know the outcome I'll just up and leave you If you let me down if you let me down You'll know it I won't be around To pick up the pieces If your word ain't no good if your word ain't no good Then I'll find another then I'll find another To treat me The way you should, all right all right For me there's no other for me there's no other I'll guarantee you that I'll guarantee you that A good love is hard to find So treat me like a lady lady Like you know you should Try to understand understand How I feel for you Just treat me like a lady lady I show my love for you Can't you understand understand That my love is true Come on. I want to go insane Just when I hear you're name Even the thought of you Should give me in a crazy mood The thought of you and me doesn't leave my memory I think that you should know How to get me in you're flow Make it to real love Start it up and show that you could And if you're going Take it to the limit now And show that your doing good Treat me like a lady Like a boy should And if I fall save me Like a boy should Treat me like a lady Like a boy should And if you amaze me I know that I could Love you like a girl should Don't wanna mess around Waiting till you find out That I'm the one for you Fiddling in you're dancing shoes I need your feedback now Just be a man somehow Don't wait for centuries Show what you've got up is weak They getting showstopper heart rocker Show that you could And if you gonna take it to the limit now Be sure that you do way good - so good - so good Treat me like a lady Like a boy should Love me like crazy Like a boy should Treat me like a lady Like a boy should And if you amaze me I know that I could Love you like a girl should Treat me like a a a a lady And I'll love ya like a girl should Treat me like a a a a lady And I'll love you like a girl should And if you finally make it I know we both could Feel like Cristal lovers Like boy a girl should I just can't have wait for Treating you good And giving you the right love Just like a girl should Treat me like a lady Like a boy should Love me like crazy Like a boy should Treat me like a lady Like a boy should And if you amaze me I know that I could Love you like a girl should Treat me like a a a a lady And I'll love ya like a girl should Treat me like a a a a lady And I'll love ya like a girl should Treat me like a lady Like a boy should Treat me like a lady Like a boy should Treat me like a lady Like a boy should And if you amaze me I know that I could Love you like a girl should.

Nächster

Zoë Birkett

Treat me like a lady

Treat Me Like a Lady Radio Edit 4:37. Treat Me Like a Lady I'll Be Yours Tonite Dub 6:11 3. The group recorded the single in their new high-tech studio reportedly costing £2. The Mindbenders went on to record the song, and it went to 2 on the Billboard charts. Future husband, better love me right. I know I look like an open book But if you took look You just discover What's my cover Well, toy doll No, I don't want that name And if I play that game Then you love her Think comin', don't walk past, runnin' away Treat me like a lady Show me you're of me Love me like your baby Out in a with me Treat me like a lady, yeah Show me or just go we start Snap, pop, it's easy as one, two, three You you had it made with me Forget it, my Romeo Rover, I'm not a pushover Oh, hey, you, I'd give and you know I would And love you like a good girl should But don't me like any other Ooh, I want my lover To me like a lady Don't be of me Love me like your baby Stop games with me Treat me like a lady, yeah Show me or just go we start Baby, don't lie to me Don't even try with me If you don't love all the way Say to me, yeah Treat, treat, me like a lady, lady Come here and love me, love me like a lady, baby Treat, treat, me like a lady, lady I love you, love you like a lady, baby Treat, treat, me like a lady, lady I want you to love me, love me like a lady, baby Treat, treat, me like a lady, lady.

Nächster

Lesley Gore

Treat me like a lady

Treat me like a lady like you know you should Got to understand how I feel for you Just treat me like a lady, show me what you got I'll be your lady right until I See your move, deal me wrong, don't you ever I can watch you, baby I can make you feel ah yeah So treat me like a lady, I'll show you the deal So treat me like a lady lady Like you know you should Try to understand understand How I feel for you Just treat me like a lady lady I show my love for you Can't you understand understand That my love is true So treat me like a lady lady Like you know you should Try to understand understand How I feel for you Just treat me like a lady lady I show my love for you Can't you understand understand That my love is true. Gore was born in New York City. Treat Me Like a Lady Raw Mix 6:22 2. . .

Nächster

Meghan Trainor

Treat me like a lady

. . . . . .

Nächster